mélyépítés, mélyépítési tervezés a Telefonkönyvben

Összesen 20 cég

1. oldal

Mottó Kft.

mélyépítés

  • 9026 Győr Hédervári út 102. Megnézem
  • Zalaegerszeg
  • +36 (96) 526912Megnézem
  • iroda@mottokft.huMegnézem
  • http://www.mottokft.hu
Nógrádterv Kft.

Nógrádterv Kft.

tervezés, építőipari tervezés, település tervezés, magasépítési tervezés

  • 3100 Salgótarján Pécskő út 21/1 Megnézem
  • +36 (32) 316400Megnézem
  • nogradterv@nogradterv.huMegnézem
  • http://www.nogradterv.hu

Hanich Gép Kft.

földmunka, mélyépítés

  • 8415 Nagyesztergár Radnóti u. 79. Megnézem
  • +36 (88) 599125Megnézem
  • h_gepkft@invitel.huMegnézem
  • http://www.hanichgep.hu

Ékisz Építőipari Kft.

Közműépítés, mélyépítés, földmunka.

  • 6000 Kecskemét Kiskőrösi út 16. Megnézem
  • +36 (76) 509059Megnézem
  • ekisz@ekisz.huMegnézem
  • http://www.ekisz.hu

Hirdetés

Geo-Faber Műszaki Vállalkozó Zrt.

Geo-Faber Műszaki Vállalkozó Zrt.

  • 7633 Pécs Esztergár Lajos u. 19. Megnézem
  • +36 (72) 535312Megnézem
  • geofaber@geofaber.huMegnézem

Comfort Tervező Kft.

tervezés, belsőépítészet, közműtervezés

  • 9021 Győr Arany János utca 28-32. Megnézem
  • Mosonmagyaróvár
  • +36 (96) 318366Megnézem
  • comfort@comfortplan.huMegnézem
  • http://www.comfortplan.hu

Geoteam Kutatási és Vállalkozási Kft.

Mélyépítés, mélyépítési tervezés

  • 3300 Eger Kertész u. 146. Megnézem
  • +36 (30) 9436663Megnézem
  • iroda@geoteam.huMegnézem
  • http://www.geoteam.hu

Geoteam Kutatási és Vállalkozási Kft.

Mélyépítés, mélyépítési tervezés

  • 3933 Olaszliszka Barackos telep Megnézem
  • +36 (47) 358030Megnézem
  • iroda@geoteam.huMegnézem
  • http://www.geoteam.hu

Békés-Drén Kft.

Mélyépítés, környezetvédelem, vízépítés.

  • 5630 Békés Petőfi Sándor u. 20. Megnézem
  • +36 (66) 510610Megnézem
  • info@dren.huMegnézem
  • http://www.dren.hu

Hirdetés

Waldmann-Meixner Földmérési és CAD Szolgáltató Kft.

földmérés

  • 9024 Győr Babits Mihály u. 26-28. Megnézem
  • Székesfehérvár
  • +36 (96) 427682Megnézem
  • wmcad@waldmann-geodezia.huMegnézem
  • http://www.waldmann-geodezia.hu

Nobilis Mérnöki- és Ingatlan Iroda Kft.

földmérés, térképészet, közműfelmérés

  • 9400 Sopron Újteleki utca 1-5. Megnézem
  • Kőszeg
  • +36 (30) 4911992Megnézem
  • info@nobilis-sopron.huMegnézem
  • http://www.nobilis-sopron.hu

Bunyevácz Földmérő Kft.

földmérés

  • 9400 Sopron Napos u. 2/D Megnézem
  • Petőháza
  • +36 (30) 9106753Megnézem
  • http://www.nobilis-sopron.hu

Rajna Ép-Ker Mélyépítés Építőipar

A Vállalkozás kezdetben közmű- és mélyépítési tevékenységet folytatott, majd az évek során folyamatosan bővítette tevékenységkörét. Napjainkra széleskörű szolgáltatást nyújtunk az építőipar szinte minden területén.

  • 8800 Nagykanizsa Fenyő u. 27. Megnézem
  • +36 (30) 9012455Megnézem
  • rajnakft@rajnatibor.huMegnézem
  • http://rajnatibor.hu/

Boglári Építő Kft.

utak, térburkolatok, mélyépítési létesítmények

  • 8630 Balatonboglár Klapka utca 33. Megnézem
  • +36 (85) 550181Megnézem
  • boglarepito@gportal.huMegnézem
  • http://boglariepito.hu

Hirdetés

Ökobau Kft.

A siófoki székhelyű ÖKOBAU Kft immár két évtizede végzi utak, járdák, terek, parkolók, parkok, komplex mélyépítési feladatok építését, és az építési munkákat kiegészítő tervezési, felelős műszaki vezetési, műszaki ellenőrzési feladatokat a Balaton bő vonzáskörzetében, valamint nagyobb projektek esetében az ország egész területén.

  • 8600 Siófok Vak Bottyán u. 38. Megnézem
  • +36 (84) 310570Megnézem
  • okobau@enternet.huMegnézem
  • http://www.okobau.hu

Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft.

A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását.

  • 1138 Budapest Karikás Frigyes utca 20. Megnézem
  • +36 (1) 4652329Megnézem
  • hidtechnika@chello.huMegnézem
  • http://www.hidtechnika.hu

Ökobau Kft.

A siófoki székhelyű ÖKOBAU Kft immár két évtizede végzi utak, járdák, terek, parkolók, parkok, komplex mélyépítési feladatok építését, és az építési munkákat kiegészítő tervezési, felelős műszaki vezetési, műszaki ellenőrzési feladatokat a Balaton bő vonzáskörzetében, valamint nagyobb projektek esetében az ország egész területén.

Ökobau Kft.

A siófoki székhelyű ÖKOBAU Kft immár két évtizede végzi utak, járdák, terek, parkolók, parkok, komplex mélyépítési feladatok építését, és az építési munkákat kiegészítő tervezési, felelős műszaki vezetési, műszaki ellenőrzési feladatokat a Balaton bő vonzáskörzetében, valamint nagyobb projektek esetében az ország egész területén.

  • 8600 Siófok Vak Bottyán u. 38. Megnézem
  • +36 (84) 310570Megnézem
  • okobau@enternet.huMegnézem
  • http://www.okobau.hu

Ökobau Kft.

A siófoki székhelyű ÖKOBAU Kft immár két évtizede végzi utak, járdák, terek, parkolók, parkok, komplex mélyépítési feladatok építését, és az építési munkákat kiegészítő tervezési, felelős műszaki vezetési, műszaki ellenőrzési feladatokat a Balaton bő vonzáskörzetében, valamint nagyobb projektek esetében az ország egész területén.

Hirdetés

Ökobau Kft.

A siófoki székhelyű ÖKOBAU Kft immár két évtizede végzi utak, járdák, terek, parkolók, parkok, komplex mélyépítési feladatok építését, és az építési munkákat kiegészítő tervezési, felelős műszaki vezetési, műszaki ellenőrzési feladatokat a Balaton bő vonzáskörzetében, valamint nagyobb projektek esetében az ország egész területén.