Bemutatkozás

Az üzleti életben az információ kincset ér, ezért a vállalkozások sokféle nyilvántartást vezetnek, kalkulálnak, könyvelnek, iktatnak és számláznak, kimutatásokat, statisztikákat és jelentéseket készítenek. Mindezekhez támogatást és segítséget nyújtunk kulturált és korrekt ügyviteli szoftverekkel, kapcsolódó ügyviteli szolgáltatásokkal.

Tudjuk, hogy a megfelelő szoftver kiválasztása bonyolult feladat, mert a mérlegelésnél nem csak az árak, hanem a szoftver funkciók köre, a kapcsolódó bevezetési szolgáltatás tartalma, a későbbi rendszerkövetés és egyéb szempontok is számítanak. Ugyanakkor a szoftvervásárlás bizalmi kérdés is, a felhasználó a terméken kívül csapatot is választ, amely reménye szerint éveken keresztül segíti munkáját, kiszolgálja őt.

Cégünk, az 1990-ben alakult Szinva Comp Szervező és Számítástechnikai Szolgáltató Kft.Észak-Magyarország legnagyobb ügyviteli szoftverekkel foglalkozó vállalkozása.

Számunkra az igazi eredmény az, ha megbízóink többévi használat után is elégedettek szoftvereinkkel, szolgáltatásainkkal, és információs rendszerük továbbfejlesztését, új elképzeléseik megvalósítását is velünk tervezik.

Hosszú távú munkakapcsolataink során a működtetési környezetben történő változások - mint könyvelési szabályok, technikai eszközök, operációs rendszerek - követése állandó feladataink közé tartozik.

Az alaprendszerünk is hagyományosan a következő fontosabb ügyviteli tevékenységeket támogatja:

tárgyi eszköz nyilvántartás, készletnyilvántartás, számlázás és pénzügyi nyilvántartás, bérszámfejtés, munkaügyi- és táppénz nyilvántartás, főkönyvi könyvelés, controlling, mérleg és eredménykimutatás.

Rendelkezünk egyéb kész programcsomagokkal is, továbbá munkatársaink létszáma és felkészültsége lehetővé teszi, hogy partnereink egyedi igényeit módosításokkal, kiegészítésekkel vagy új programok fejlesztésével oldjuk meg.

A Microsoft Visual FoxPro 9.0, valamint a Microsoft Visual Studio 2010 az alkalmazott fejlesztő eszközeink, melyek biztosítják a Windows rendszerben megszokott kezelőfelületet és kényelmi szolgáltatásokat. Internet vagy bérelt vonal és terminálszerver használatával szoftvereink távoli számítógépeken is futtathatók, áthidalva ezzel a telephelyek közötti távolságok adat-továbbítási problémáit.

2014-ben rugalmas munkahelyi formákat vezettünk be, melyhez támogatást nyertünk.  Célunk minőségi szolgáltatás nyújtásával ügyfélkörünk bővítése, valamint a meglévő ügyfelek megtartása. Ehhez azonban a nagy szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársak megtartása is szükséges, amelynek egyik eszköze a kedvező munkakörülmények biztosítása, munka és magánélet összeegyeztethetőségének elősegítése, az értékes munkaerő megtartása.

Cégünk szállítóként részt vesz a GINOP-3.2.1-15-2015-00001 programban.

Vállaljuk a GINOP 3.2.2. pályázati kiírás feltételrendszerének megfelelő Vállalati folyamatmenedzsment rendszer cégre szabott kialakítását, valamint alvállalkozók bevonásával az ehhez kapcsolódó szoftver és hardver alapinfrastruktúra telepítését és a kapcsolódó szakértői szolgáltatás biztosítását is. Bővebb információ a www.vallalkozzdigitalisan.hu -n.

Videó