Bemutatkozás

Üdvözöllek!

Kozma Attila vagyok.

Több évtizedes tapasztalatom a reklámszakmában az, hogy

  • az induló vállalkozások a reklám megtervezését és kivitelezését a projekt végére hagyják és ezért, erre marad a legkevesebb idő és pénz. Ez azért nagy hiba, mert a legjobb szolgáltatást vagy terméket is csak akkor lelehet eladni, ha értesülnek róla a potenciális vevők
  • amennyiben megszorításokra van szükség a cégben, azonnal a reklámköltségeket kezdik el csökkenteni, így egyre inkább a célcsoport figyelmén kívül maradnak
  • ott vesznek igénybe reklámszolgáltatásokat ahol akciós, pedig ott indokolt hirdetni, ahol a célközönség van.
  • a reklámtáblák, kirakatok, újsághirdetések, autó reklámok (… ) többsége imázs reklám. Az-az a céget hirdeti elsősorban. Ez a fajta marketing technika a márkaépítést szolgálja és a legtöbb kisvállalkozásnak nem való, mert irdatlan mennyiségű pénzbe és időbe kerül, mire eredményt hoz. A cél pedig: kevés pénzből rövid idő alatt felpörgetni a forgalmat lehetőleg a maximális profit megtartásával

Mitől lesz a reklámod egy megtérülő befektetés? …attól hogy tudod, kinek, mit, mikor és hogyan kommunikálj.
Megfelelő offline reklámokkal szeretnék neked segíteni, hogy az üzleted beinduljon vagy tovább fejlődjön.

Nézzük a lehetőségeket a maguk előnyeivel, hátrányaival és a gyakori hibákkal: