beruházás a Telefonkönyvben

Összesen 87 cég

1. oldal

Nyírber Kft.

beruházás

  • 4400 Nyíregyháza Hunyadi u. 78/A. Megnézem
  • +36 (42) 433719Megnézem
  • nyirber@gmail.comMegnézem
  • http://www.nyirber.hu
Nyír-Progres Kft.

Nyír-Progres Kft.

Építési beruházás, tervezés, épületenergetika, klimatizálás, központi fűtés, megújuló energia, hasznosítás, hőszivattyús rendszerek, napenergia

  • 4400 Nyíregyháza Selyem u. 21. Megnézem
  • +36 (42) 462396Megnézem
  • nyirprogres@nyirprogres.huMegnézem
  • http://www.nyirprogres.hu

Hirdetés

Dr. Fazekas István

Dr. Fazekas István

ügyvéd, ingatlanjog, társasági jog, munkajog, családjog, ingatlanfejlesztés

  • 6000 Kecskemét Bocskai u. 10. III/19. Megnézem
  • +36 (30) 9457296Megnézem
  • dr.fazekasi@t-online.huMegnézem
Nitroterv Kft.

Nitroterv Kft.

tervezés, műszaki tanácsadás

  • 8184 Balatonfűzfő Nike krt. 2/1. Megnézem
  • Győr
  • +36 (88) 596280Megnézem
  • info@nitroterv.huMegnézem
  • http://www.nitroterv.hu
Metope 2000 Tervező Kft.

Metope 2000 Tervező Kft.

építészeti tervezés

  • 4028 Debrecen Kassai út 12. Megnézem
  • +36 (52) 783424Megnézem
  • metope2000@gmail.huMegnézem
  • http://www.metope2000.hu
Korintosz Kft.

Korintosz Kft.

műszaki ellenőrzés, felügyelet, tanácsadás

  • 5600 Békéscsaba Kinizsi u. 7-9. E/10. Megnézem
  • +36 (66) 441363Megnézem
  • korintoszkft@invitel.huMegnézem

Mikolasek Építő és Szolgáltató Kft.

Cégünk a Mikolasek Építő és Szolgáltató Kft. 1998-tól működő vállalkozás, fő tevékenységünk ipari létesítmények generálkivitelezése, meglévő építmények bővítése.

  • 9028 Győr Új utca 51. Megnézem
  • +36 (96) 337203Megnézem
  • info@mikolasek.huMegnézem
  • http://www.mikolasek.hu

Tér-Háló Kft.

Középületek, társasházak, családi házak, építészeti tervezése.

  • 9024 Győr Babits M. u. 17/a. Megnézem
  • Mosonmagyaróvár
  • +36 (96) 519321Megnézem
  • info@ter-halo.huMegnézem
  • http://www.ter-halo.hu
Átrium Mérnöki Iroda Kkt.

Átrium Mérnöki Iroda Kkt.

Építészet, építész tervezés, műszaki ellenőrzés, építőipar.

  • 8000 Székesfehérvár Galántai u. 8. Megnézem
  • +36 (22) 300400Megnézem
  • fulopzoltan.epitesz@gmail.comMegnézem

VeszprémBer Zrt.

Közbeszerzési eljárások teljeskörű lebonyolítását végzi a cég 1995-óta.

  • 8200 Veszprém Radnóti Miklós tér 2/A. Megnézem
  • +36 (88) 423888Megnézem
  • titkarsag@veszprember.huMegnézem
  • http://www.veszprember.hu

FERROÉP Zrt.

Részvénytársaságunk jogelődje, a Ferroép Kft. 1990-ben alakult kisvállalkozásként. A kezdeti szerelőipari (villamosipari-, épületégépészeti- , és csőszerelési) tevékenységünket 1995-től a magasépítési, majd fővállalkozási iránnyal bővítettük kis. Ez utóbbi mára cégünk alaptevékenységévé vált. Sikeresen túléltük a 90-es évek elején építőipari recesszióját. Mindez elsősorban a jó minőségű munkavégzésnek, valamint a határidők betartásának volt köszönhető. Szakmailag felkészült humánerőforrással rendelkezünk, emellett valamennyi műszaki feltételrendszer biztosított a magas szintű munkavégzéshez.

  • 6725 Szeged Kálvária sugárút 87/B Megnézem
  • +36 (62) 553133Megnézem
  • titkarsag@ferroep.huMegnézem
  • http://www.ferroep.hu
Doszpoth Péter

Doszpoth Péter

Műszaki ellenőrzés, felügyelet, tanácsadás

  • 8200 Veszprém Fenyves u. 25/2. Megnézem
  • +36 (30) 5522077Megnézem
  • villanylevel1@gmail.comMegnézem
  • http://www.falazz.hu

Szollak Vagyonkezekő Kft.

Társasházkezelés, társasházak képviselete

  • 5000 Szolnok Jókai M. utca 3. Megnézem
  • +36 (56) 340286Megnézem
  • info@szollak.huMegnézem
  • http://www.szollak.hu

Gyulai Polgármesteri Hivatal

A felmérések szerint a magyar embereknek Gyula város neve hallatán először a gyulai vár, a hungarikummá minősített gyulai kolbász és a gyulai várfürdő jut eszébe.

  • 5700 Gyula Petőfi tér 3. Megnézem
  • +36 (66) 526800Megnézem
  • gyulaph@gyula.huMegnézem
  • http://gyula.hu
Barakk-Studio Kereskedelmi Kft.

Barakk-Studio Kereskedelmi Kft.

építőanyagok

  • 5100 Jászberény Nagykátai út 17. Megnézem
  • +36 (57) 415070Megnézem
  • http://www.barakk.hu
Nitroterv Kft.

Nitroterv Kft.

tervezés, műszaki tanácsadás

  • 8184 Balatonfűzfő Nike krt. 2/1. Megnézem
  • Győr
  • +36 (88) 596296Megnézem
  • info@nitroterv.huMegnézem
  • http://www.nitroterv.hu

Oberbank AG Magyarországi Fióktelep Székesfehérvári Fiók

Bank, hitel, vállalati számlavezetés, lakossági számlavezetés.

  • 8000 Székesfehérvár Rákóczi u. 1. Megnézem
  • +36 (22) 518100Megnézem
  • sa@oberbank.huMegnézem
  • http://www.oberbank.hu

Oberbank. A Bank másképp.

bankok

  • 9024 Győr Hunyadi u. 16. Megnézem
  • +36 (96) 509300Megnézem
  • http://www.oberbank.hu

Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft.

A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását.

  • 1138 Budapest Karikás Frigyes utca 20. Megnézem
  • +36 (1) 4652329Megnézem
  • hidtechnika@chello.huMegnézem
  • http://www.hidtechnika.hu
Alba Geotrade Fővállalkozó, Tervező és Földmérő Zrt.

Alba Geotrade Fővállalkozó, Tervező és Földmérő Zrt.

Földmérés, geodézia, térinformatika, közműtervezés, térképészet, topográfiai feladatok.

  • 8000 Székesfehérvár Óvoda u. 2. Megnézem
  • +36 (22) 511150Megnézem
  • levelek@albageotrade.huMegnézem
  • http://www.albageotrade.hu