Gyakran ismételt kérdések
Hogyan kereshetek Budapesten kerület szerint?
Csak annyit kell tennie, hogy a „hol keres” mezőben Budapest után a kerület sorszámát is beírja
pl.: Budapest VI.
vagy Budapest 6.
Amennyiben a keresett kerületben nincs találat, úgy a rendszer automatikusan kiadja a keresett területhez legközelebbi céget vagy szolgáltatást.
Hol tudok letölteni hirdetésfeladási segédletet?
Ha az egyszerű keresésben megadok egy helységnevet, miért ad máshonnan is találatot?
A térképes kereséssel támogatott új keresőrendszer a találatokat oly módon adja ki, hogy a megjelenő térképkocka teljes tartalmában keres, így előfordulhat, hogy nem csak a megadott település, hanem annak közvetlen környezete is látható.
Abban az esetben, ha a keresett helységben vagy annak közvetlen közelében nincs olyan szolgáltató, amely megfelel a megadott keresési feltételeknek, úgy automatikusan a legközelebbi szolgáltatókat fogja kilistázni.
Amennyiben pontos helységre szeretne szűkíteni, kérjük használja részletes keresőmaszkunkat!
Hogyan adhatok fel hirdetést online?
Hirdetését bármikor megszerkesztheti és elküldheti nekünk, amennyiben elvégzi a szükséges regisztrációt. Látogatói regisztrációja után szükséges megadnia további adatait, hogy szerkesztőségünk rögzíteni tudja rendszerünkben. Ezt követően hirdetését tetszés szerint szerkesztheti.
Miért nem működik a cím szerinti keresés?
A csak cím alapján történő keresés megszűnt és a továbbiakban is szükséges lesz a név eleje vagy a teljes név megadására.
Ennek adatvédelmi okai vannak. További információkért, kérjük keresse partnerünket a Teledata Kft. -t.
Amennyiben a név megadásával sincs találat, akkor nagy valószínűséggel a keresett cég vagy magánszemély adatbázisunkban nem szerepel.
Lehet már telefonszám alapján keresni?
Igen, a telefonszám alapján történő keresés egy technikai hiba miatt átmenetileg nem volt elérhető, de fejlesztőink javították, így ez a funkció is elérhető. A kellemetlenségek miatt elnézését kérjük.
Mit tegyek, ha az adataim hibásan szerepelnek?
Amennyiben adataiban hibát talál, kérjük, legyen szíves azt az ugyfelszolgalat@mtt.hu címen jelezni!
Kollégáink 24 órán belül válaszolnak és a hibás adatot javítják rendszerünkben.