Gyakran ismételt kérdések


Hogyan kereshetek Budapesten kerület szerint?

Csak annyit kell tennie, hogy a „hol keres” mezőben Budapest után a kerület sorszámát is beírja

pl.: Budapest VI.

vagy Budapest 6.

Amennyiben a keresett kerületben nincs találat, úgy a rendszer automatikusan kiadja a keresett területhez legközelebbi céget vagy szolgáltatást.

Hol tudok letölteni hirdetésfeladási segédletet?

www.mtt.hu/download/online_hirdetesfeladas.pdf


Ha az egyszerű keresésben megadok egy helységnevet, miért ad máshonnan is találatot?

A térképes kereséssel támogatott új keresőrendszer a találatokat oly módon adja ki, hogy a megjelenő térképkocka teljes tartalmában keres, így előfordulhat, hogy nem csak a megadott település, hanem annak közvetlen környezete is látható.

Abban az esetben, ha a keresett helységben vagy annak közvetlen közelében nincs olyan szolgáltató, amely megfelel a megadott keresési feltételeknek, úgy automatikusan a legközelebbi szolgáltatókat fogja kilistázni.

Amennyiben pontos helységre szeretne szűkíteni, kérjük használja részletes keresőmaszkunkat!

Hogyan adhatok fel hirdetést online?

Hirdetését bármikor megszerkesztheti és elküldheti nekünk, amennyiben elvégzi a szükséges regisztrációt. Látogatói regisztrációja után szükséges megadnia további adatait, hogy szerkesztőségünk rögzíteni tudja rendszerünkben. Ezt követően hirdetését tetszés szerint szerkesztheti.


Miért nem működik a cím szerinti keresés?

A csak cím alapján történő keresés megszűnt és a továbbiakban is szükséges lesz a név eleje vagy a teljes név megadására.

Ennek adatvédelmi okai vannak. További információkért, kérjük keresse partnerünket a Teledata Kft. -t.

Amennyiben a név megadásával sincs találat, akkor nagy valószínűséggel a keresett cég vagy magánszemély adatbázisunkban nem szerepel.

Lehet már telefonszám alapján keresni?

Igen, a telefonszám alapján történő keresés egy technikai hiba miatt átmenetileg nem volt elérhető, de fejlesztőink javították, így ez a funkció is elérhető. A kellemetlenségek miatt elnézését kérjük.

Mit tegyek, ha az adataim hibásan szerepelnek?

Amennyiben adataiban hibát talál, kérjük, legyen szíves azt az ugyfelszolgalat@mtt.hu címen jelezni!

Kollégáink 24 órán belül válaszolnak és a hibás adatot javítják rendszerünkben.