budapest főváros a Telefonkönyvben

Összesen 22 cég

1. oldal

Budapest Főváros III. Kerületi Polgármesteri Hivatal

  • 1033 Budapest Fő tér 3. Megnézem
  • +36 (1) 4378534Megnézem
  • postabonto@obuda.huMegnézem
  • http://www.obuda.hu

Budapest Főváros III. Kerületi Polgármesteri Hivatal

Polgármesteri hivatal III. kerület.

  • 1033 Budapest Fő tér 3. Megnézem
  • +36 (1) 4378534Megnézem
  • postabonto@obuda.huMegnézem
  • http://www.obuda.hu

Hirdetés

Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmenti Polgármesteri Hivatal

Rákosmente 54,83 km2-vel a főváros legnagyobb kiterjedésű kerülete, ahol több, mint 87 000 ember él. A jó levegőjű kertvárosban a lakók száma folyamatosan nő, számos fiatal család választja otthonául Budapest e nyugalmas '' szigetét''.

  • 1173 Budapest Pesti út 165. Megnézem
  • +36 (80) 217217Megnézem
  • onkormanyzat@rakosmente.huMegnézem
  • http://www.rakosmente.hu

Budapest Főváros XI. ker. Újbuda Önkormányzata

Újbuda Buda déli részén, a Duna jobb partján fekszik. Északon az I. és a XII. kerület, keleten a Duna, délen a XXII. kerület határolja, nyugati oldalán szinte összenőtt Budaörssel. A Duna négy hídja (az Erzsébet, a Szabadság, a Petőfi és a Rákóczi) a pesti oldalon lévő V. és a IX. kerülettel kapcsolja össze. Itt halad át a Duna legforgalmasabb vasúti hídja is, a Déli összekötő vasúti híd. Teljes népessége 135 000 fő, amivel első a kerületek között.

  • 1113 Budapest XI. kerület Zsombolyai u. 5. Megnézem
  • +36 (1) 3724638Megnézem
  • ujbuda@ujbuda.huMegnézem
  • http://www.ujbuda.hu

Budapest Főváros VI. Kerület Terézváros Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala

A lakóhely szerinti önkormányzat polgármesteri hivatalában intézzük hivatalos ügyeink legnagyobb részét. Terézvárosban - megválasztott képviselőtársaimmal és a hivatal valamennyi dolgozójával együtt - azt szeretnénk elérni, hogy ezek a személyes találkozások egyszerre legyenek közvetlenek és eredményesek. Bízom benne, hogy ezt a célt az Önök megelégedésére el is tudjuk érni.

  • 1067 Budapest Eötvös u. 3. Megnézem
  • +36 (1) 3420909Megnézem
  • onkormanyzat@terezvaros.huMegnézem
  • http://www.terezvaros.hu

Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.

A Fővárosi Csatornázási Művek Zártkörűen Működő Részvénytársaság (FCSM) Magyarország legnagyobb környezetvédelmi szolgáltatója, legfontosabb tevékenysége a szenny- és csapadékvíz elvezetése és kezelése. Fő szolgáltatási területe Budapest, azonban a főváros közigazgatási határán kívül levő néhány, a természetes vízgyűjtőrendszer szerint ide tartozó település is erre a hálózatra csatlakozik. Az alaptevékenységen kívül az FCSM két nagyon fontos közfeladatot is ellát. Egyrészt Budapest ár- és belvízvédelmi rendszerének üzemeltetését, másrészt a fővárosi nyilvános illemhelyek kezelését.

  • 1087 Budapest Asztalos Sándor út 4 Megnézem
  • +36 (80) 455000Megnézem
  • ugyelet@fcsm.huMegnézem
  • http://www.fcsm.hu

Budapest Antikvárium és Régiségkereskedés

Üzletünk Budapest egyik legfiatalabb antikváriuma. Könnyen megközelíthető, hiszen a főváros talán legforgalmasabb csomópontjánál van a Belvárosban. Olyan jelentős közintézmények veszik körül, mint a Nemzeti Múzeum, Iparművészeti Múzeum, Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár, de a közelünkben található a Károli Gáspár Református Egyetem, a Ráday Gyűjtemény és a Ferencvárosi Helytörténeti Gyűjtemény is. Az Üllői út a főváros leghosszabb útja. Ezen bonyolódik le az Alföldről jövő közúti forgalom nagy része és a Ferihegyi repülőtér autóforgalma. Józsefváros, Ferencváros, Kőbánya, Kispest, Pestszentlőrinc - Pestszentimre osztozik rajta. Az antikváriumot nem csupán gazdasági szándékkal hoztuk létre. Egy olyan “műhelyt” szeretnénk felépíteni ami Budapest fejlődését, gazdagodását mozdítja elő. Feladatunknak tekintjük az írásos és képi tárgyi emlékek felkutatását és megóvását. Könyvek mellett képeslap, képeslevelezőlap, levelezőlap, metszet, térkép, fotó, kézirat, régi pénz, aprónyomtatvány adás - vételével foglalkozunk. Vállaljuk használt könyvek, könyvtárak, hagyatékok értékbecslését ingyenes kiszállással. Természetesen nem hagyjuk figyelmen kívül a vidéki városok, kisebb települések és tájegységek irodalmát, szakkönyveit sem legyen az a mai Magyarországon vagy a történelmi Magyarország területén. Ez persze nem jelenti azt, hogy a többi témakör (irodalom, művészetek, történelem, néprajz, gyermekkönyvek, filozófia, bibliofil könyvek stb.) iránt érdeklődők ne találnának számukra érdekes köteteket. Régi és újabb könyvek, képes levelezőlapok, metszetek, térképek, fotók, plakátok, kéziratok, aprónyomtatványok, régi pénzek VÉTELE és ELADÁSA. Vállaljuk könyvtárak, hagyatékok értékbecslését ingyenes kiszállással

  • 1091 Budapest Üllői út 11-13. Megnézem
  • +36 13131064Megnézem
  • budapestantikvarium@gmail.comMegnézem
  • http://www.budapestantikvarium.hu
Czakó Ingatlaniroda

Czakó Ingatlaniroda

Baján, a halászlé fővárosában, ebben a csodálatos Duna-parti városban, bajai és Baja környéki ingatlanok széles választékával várjuk az érdeklődőket.

  • 6500 Baja Tóth Kálmán u. 11/B Megnézem
  • +36 (70) 3349443Megnézem
  • czakoingatlanok@gmail.comMegnézem
  • http://www.czako.ingatlanok.hu

Kiscelli Múzeum

A Kiscelli Múzeum Közép-Európa egyik legizgalmasabb városának, Budapestnek, valamint a várost alakító lakosoknak 18-21. századi történetét mutatja be. A múzeum sokszínű gyűjteményei a főváros folyamatosan változó természetébe nyújtanak bepillantást az ide látogatóknak. Küldetésünk, hogy a várost megismerni vágyó turisták és a budapestiek egyaránt felfedezzék maguknak a főváros sajátos szellemiségét és energiáját. Nyitva tartás: Április 1. - Október 31. között Hétfő: szünnap, Kedd - Vasárnap: 10:00 - 18:00 Október 31. - Április 1. között Hétfő: szünnap, Kedd - Vasárnap: 10:00 - 16:00

  • 1037 Budapest Kiscelli utca 108 Megnézem
  • +36 (1) 2500304Megnézem
  • kiscell@kiscellimuzeum.huMegnézem
  • http://www.kiscellimuzeum.hu

Thuasne Hungary Kft.

Gyógyászati segédeszköz márkaboltjaink a főváros forgalmas helyein találhatóak. Az Allee-ban hosszú és hétvégi nyitvatartással, ill. számítógépes lúdtalpbetét készítéssel, az Erzsébet krt.-on pedig gyógypapucsaink széles választékával várjuk vásárlóinkat. Üzleteink vénybeváltóhelyek és egészségpénztári elfogadóhelyek. Kínálatunkból: ízületi rögzítők (könyökre, térdre, bokára), lumbális fűzők, otthonápolás, életvitelt segítő eszközök, kerekesszékek, diagnosztikai készülékek, vérnyomás- és vércukormérők, izomstimulátorok, kompressziós zoknik-harisnyák, gyógytorna eszközök, gyógypapucsok, masszírozók, nyiroködémás termékek, légtisztítók, párásítók, kismama termékek. Márkaboltok:MED-PONT ALLEEF008 sz. üzlet az I. emeleten 1117 Budapest Október 23. u. 8-10. Nyitva: H-SZo: 10-20 V: 10-18MED-PONT ERZSÉBET KRT.1073 Budapest Erzsébet krt. 15.Nyitva: H-P: 10-18 SZo-V: zárvaKözponti iroda / Cicatrex méretvételi helyszín:(csak előre megbeszélt időpont esetén) 1117 Budapest, Budafoki út 60.Nyitva: H-P: 9-17 SZo-V: zárvaTel.: +36 1 209 1143Webáruház: www.med-pont.huHonlap: www.thuasne.hu

  • 1117 Budapest Budafoki út 60. Megnézem
  • +36 12091143Megnézem
  • thuasne@thuasne.huMegnézem
  • http://www.med-pont.hu

Feszl Optika

Cégünk története 1927-tel kezdődött, ekkor nyílt egy optikai üzlet Budapest belvárosában a Pilvax közben. Nagypapám, id. Feszl István László (1922-2015) 1941-ben kezdett el itt dolgozni. Jó és precíz munkájával hamar kiérdemelte a vevők szeretetét és megbecsülését. A jó minőség, a tökéletes munka, a megbízhatóság, a széles választék, az állandó technikai fejlődés és a lehető legkedvezőbb ár tette lehetővé, hogy cégünk az egyre nagyobb gazdasági nehézségek ellenére is működik. Édesapám, ifj. Feszl István Gábor (1956-2015; diplomás mérnök, optometrista kontaktológus) kibővítve a tevékenységi területeket, új lehetőségeket keresve, de a szakmai hagyományokat is megtartva igyekezett megtartani törzsvásárlóinkat, és bővíteni vevőkörünket. Édesanyám, Feszlné Szepesi Gyöngyi 1989-től dolgozik optometrista látszerészként. Határtalan türelmével, kedvességével és segítőkészségével hamar elnyerte a vevők szeretetét. 2015 szeptemberében vette át a cég irányítását. Jómagam, Feszl Adrienn - optometrista látszerész, mint 3. generáció - Édesanyámat támogatva, igyekszem továbbvinni a cég jó hírnevét. Üzletünk színvonala nyugodtan mondhatjuk:  ''megállná a helyét bármely európai főváros szívében''. Szolgáltatásaink: Látásvizsgálat; Polateszt vizsgálat; Szemnyomásmérés; Kontaktlencsék illesztése és betanítása; Szemüvegkészítés; Szemüvegkeret javítás.

  • 1052 Budapest Petőfi S. utca 7 Megnézem
  • +36 (1) 3185551Megnézem
  • http://www.feszloptika.hu

Medimpex Irodaház Kft.

Medimpex Irodaház Kft. épülete a főváros tudományos, kulturális életének centrumában a belváros szívében a Vörösmarty téren található. 1928-ban készült, ma irodaházként működő műemlék épület - külső megjelenésében jól illeszkedik a Vörösmarty téri épületek eklektikus stílusához, míg belső kialakítása, komfortja a mai korszerű irodaházak színvonalát követi. Az épület építőanyagait, stílusjegyeit és hangulatát tekintve. Bérlőink a kaputól az íróasztalukig eljutva a XIX. századból a XXI. századba sétálnak át.

  • 1051 Budapest Vörösmarty tér 4 Megnézem
  • +36 (1) 2350012Megnézem
  • info@medimpexpalota.huMegnézem
  • http://www.medimpexpalota.hu
BUDAPEST FŐVÁROS XIX. KERÜLET KISPEST ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK  POLGÁRMESTERI HIVATALA

BUDAPEST FŐVÁROS XIX. KERÜLET KISPEST ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK POLGÁRMESTERI HIVATALA

  • 1195 Budapest Városház tér 18-20 Megnézem
  • +36 (20) 9830813Megnézem

Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.

A Fővárosi Csatornázási Művek Zártkörűen Működő Részvénytársaság (FCSM) Magyarország legnagyobb környezetvédelmi szolgáltatója, legfontosabb tevékenysége a szenny- és csapadékvíz elvezetése és kezelése. Fő szolgáltatási területe Budapest, azonban a főváros közigazgatási határán kívül levő néhány, a természetes vízgyűjtőrendszer szerint ide tartozó település is erre a hálózatra csatlakozik.

  • 1087 Budapest Asztalos Sándor út 4. Megnézem
  • +36 (80) 455000Megnézem
  • ugyelet@fcsm.huMegnézem
  • http://www.fcsm.hu

Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft.

A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását. A HÍDTECHNIKA KFT. RÖVID TÖRTÉNETE A Hídtechnika Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. 1991. október 31-én alakult meg. Létrehozását indokolta a hídépítési és mélyépítési létesítményeknél egyre jobban elterjedőben lévő szigetelések készítésének igénye, valamint a vasbeton felületek sókorrózió védelmének kivitelezése. 1992-1993. évben folytatta a szigetelési feladatok megvalósítását a Kft. A hidak szórt fóliaszigeteléssel történő tervezése és kivitelezésének térhódítása hozta azt magával, hogy az elsajátított új technológia, a korrekt, megbízható kivitelezés eredményeként részt vett az M0 autóút, valamint az M1 autópálya Győrt elkerülő szakasz hídjainak szigetelési munkáiban 1993-94 -ben. Ebben az évben került sor a ráckevei Árpád híd acél pályalemez Concretin TE-21 szigetelőrendszerrel történő kivitelezésére is, ami profilbővítést, azaz kent szigetelési technológiát igényelt. Ez referenciát és új lehetőségeket jelentett a jövőt illetően acélszerkezetű hidak szigetelésére. 1994 -től folyamatosan adott be pályázatokat az évente kiírásra kerülő hídrehabilitációs, rekonstrukciós és felújítási munkákra. A cég életében nagy jelentőséggel bírt az acélszerkezetek korrózióvédelmi kivitelezési munkáinak tevékenységi körébe történő felvétele. Ennek fényében került sor 1997-1998. évben a Budapest, Erzsébet híd függesztő-, tartókábelek, kábelbilincsek, koronasaruk, pilonoszlopok és pilongerendák korrózióvédelmi munkáira. A kivitelezési munkák a forgalom folyamatos fenntartása mellett, környezetbarát technológiával, a munkába vett felületek teljes becsomagolásával történt, a közlekedésben és a kivitelezésben résztvevők, valamint a környezetet, elsősorban az élővíz megvédése érdekében. 1999. évben cégünk jelentős hídrehabilitációs munkákat végzett Baranya, Fejér, valamint Nógrád megyében, valamint acél korrózióvédelem kapcsán újabb nagyobb munka volt a Baja közúti Duna-híd II. ütemén a korrózióvédelmi munkái. Ebben az évben került sor a horvátországi Ploce-ban a tengeri kikötő 5. sz. móló rekonstrukciós munkáira, ahol 1.200 mm átmérőjű Benoto cölöpsorokon, cölöpönként 4 db ? 76 mm furatot készített cégünk gyémántfúrós technológiával, 5.000 fm hosszban, amely a tevékenységi kör újabb bővülését hozta magával. 2000. év egyik legjelentősebb munkája volt a Magyar - Szlovén vasúti hídépítés, szigetelési és bevonati munkái. Tájékoztatásul a főbb mennyiségekről: Servidek - Servipak kent védőtáblás szigetelés pályalemezen 8.122 m2, MC Zentrifix F92 betonfelületek sókorrózió elleni védőbevonata 9.369 m2; Drain Away NTA vízelvezetés 8.122 m2. Szintén ebben az évben készült el Európa legmodernebb körhídjaként számon tartott Budaörs Airport Site külső közlekedési infrastruktúra körforgalmi műtárgya, ahol feladatunk volt az alaptestek és térszín alatti felmenő szerkezet szigetelési munkái. 2001. évben kiemelkedő jelentőségű munkája volt a Dunaföldvári Duna-híd korrózióvédelmi és szigetelés, valamint járható sóvédelmi munkái. Korrózóvédelemi munkák: 51.000 m2, ispo Concretin TE-21 kent szigetelés: 3.620 m2, ispo Concretin TEP Multi-Top járható sóvédelmi bevonat: 3.430 m2. Ebben az évben jelentek meg a Hídtechnika Kft. életében az első generál kivitelezésben, gyorsforgalmi úthálózaton végzett komplett hídfelújítási munkák, mint pl. M1 autópálya 52+868, 53+653, 54+303 km sz-ben lévő műtárgyak. 2002. évben dinamikusan nőtt a gyorsforgalmi úthálózaton végzett hídfelújítások száma, mindemellett jelentős volt ez az év a Fővárosban végzett teljes körű hídrehabilitációs munkák megjelenése végett is. Ezek a munkák voltak a - Budapest Lánchíd láncfolyosók és terepszint alatti láncok korrózióvédelmi felújítása - Budapest XIV. ker. Wesselényi utcai gyalogos felüljáró teljes felújítása - Budapest XIV. ker. Csömöri út – XV. ker. Drégelyvár utcai felüljáró felújítása. 2003. évben az M9-es autópálya meghatározó beruházását jelentő szekszárdi Duna-híd építésénél a Hídtechnika Kft. végezte a mederszerkezet kent szigetelési munkáit 6782 m2-en. Cégünk életében 2004. évben történelmi jelentőségű munka volt az Erzsébet híd pályaszint alatti szerkezetek korrózióvédelmi felújítása és az ezt megelőző hídszerkezeti felújítási munkák generál kivitelezésben történő megvalósítása, amely komoly beruházást igényelt gépek, berendezések és munkakörülmények kialakítására vonatkozóan (pl.: szemcsevisszaszívó berendezés, mely alkalmas zárt rendszerben az acélszemcse újbóli összegyűjtésére és felhasználására). Ezen összetett környezeti, műszaki igényeket egyedi gépek terveztetésével és legyártatásával oldottuk meg. A kivitelezési munkák nagyságrendjének szemléltetésére álljon itt egy pár adat: - a parton függesztett és földről indított, valamint a meder felett függesztett állványszerkezetek építése kb. 20.000.m2-en (kétszintes lemez-és fóliatakarással),- szegecsvizsgálat 165.000. db- hegesztési varratvizsgálat 70.000 fm- korrózióvédelem 67.455 m2. A korábbi évhez hasonlóan, a Hídtechnika Kft. sikerrel szerepel a BFFH által kiírt közbeszerzési eljárásokon, melynek eredményeképpen valósultak meg az alábbi munkák: - Budapest XI. – XXII. Ker. Leányka utcai közúti felüljáró felújítása.- Budapest, XII. ker. B-903 sz. Agancs utcai közúti híd felújítási munkái. 2004. év jelentőségét növeli továbbá, hogy az autópálya építések kapcsán megbízást kaptunk műtárgyak teljes körű építési munkáira, melyek 2005. évre is átnyúltak: - M7 autópálya Balatonszárszó – Ordacsehi közötti szakaszon S31/V1 sz. felüljáró és az S40 sz. felüljáró műtárgy kivitelezési munkái- M7 ap. Becsehely – Letenye közötti szakaszon épülő H6 j. híd komplett építése.- M7 ap. Balatonszárszó-Ordacsehi szakasz (125+350 - 145+000 km sz. között) az S31 és S41 j. hidak kivitelezése 2005. évben további megbízást kaptunk 10 db híd építésére az M3 autópálya Nyíregyháza elkerülő szakasz építése kapcsán, amely mind szervezésben, mind a munka volumenéből adódóan nagy kihívást jelent. A több lábon állást szolgálta az is, hogy a korszerű műanyag szigetelőlemezekkel készülő környezetvédelmi medencék és depóniák szigetelési munkáinak kivitelezésére szolgáló technológiát elsajátítottuk, és gyakorlatban a Dunavarsányi Szennyvíztisztító telep medencéinél Carbofol HDPE szigetelőlemezzel történő lezárása (1996-1997. év), a Salgótarján Térségi Szilárdhulladék Lerakó építése (2001. év), valamint 2005-2007. évig tartó Budapest XXII. ker. Metallochemia Telephely lefedési munkái. Jelentős beruházást hajtott végre cégünk Budapesten a XXI. kerületben, ahol a Dunaújvárosi Duna-híd acélszerkezeti elemeinek korrózióvédelme történik. A festőcsarnok befogadóképessége 20 m-es hídelemek felületkezelésére is alkalmas. Hídtechnika Kft. 1997-ben hozta létre minőségbiztosítási rendszerét, melyet az MSZ EN ISO 9001: 2000 szabványnak megfelelően működtet. A TÜV NORD Kft. 2007. november 06.-án auditálta az MSZ EN ISO 14001: 2005 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszerünket. Az integrált rendszer teljeskörűvé tétele érdekében 2008-ban kiépítettük a OHSAS 18001:2007 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert. A három szabványt összehangoló integrált irányítási rendszerünk, a minőségi és munkavédelmi szempontok mellett, előtérbe helyezi a cég tevékenységében is hangsúlyos környezeti szempontokat, biztosítva a környezeti teljesítmény javítását.

  • 1138 Budapest Karikás Frigyes utca 20. Megnézem
  • +36 (1) 4652329Megnézem
  • hidtechnika@chello.huMegnézem
  • http://www.hidtechnika.hu

Feszl Optika

Optika, optikai cikkek. Szolgáltatásaink: Látásvizsgálat; Polateszt vizsgálat; Szemnyomásmérés; Kontaktlencsék illesztése és betanítása; Szemüvegkészítés; Szemüvegkeret javítás.

  • 1052 Budapest Petőfi S. u. 7. Megnézem
  • +36 (1) 3270694Megnézem
  • feszl.optika@t-online.huMegnézem
  • http://www.feszloptika.hu
Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.

Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.

  • 1087 Budapest Asztalos Sándor út 4. Megnézem
  • +36 (1) 4591600Megnézem

Hobbyművész

Az Art-Export Bova Kft. 1999-ben kezdte el kiépíteni bolthálózatát. Megnövekedett az igény a hobby és dekorációs kellékek iránt, ezért művész termékpalettáját kibővítve hobbykellék szaküzletet nyitott Hobbyművész néven. Jelenleg 4 hobby bolttal rendelkezik a fővárosban. A nagy termékválaszték következtében a cég 2016-ban a Várna utca 6. szám alatt található áruházba költözött. Itt található a központi művész- és hobby raktárkészlet.

  • 1149 Budapest Várna u. 6. Megnézem
  • +36 (1) 2845855Megnézem
  • rendeles@hobbymuvesz.huMegnézem
  • http://www.artexport.hu

Budateher Kft.

Cégünk históriája A Budateher, fővárosunk egyik legismertebb szállítási vállalkozása, immár bő negyedszázados múltra tekint vissza. A 80-as években Budapest belső szállítási piacát öt jelentősebb cég uralta (Fősped, Cityteher, Boy-szolgálat, Budateher, Volán Tefu), ezek némelyike állami vállalatként funkcionált, a többiek kisiparosokat tömörítő Gmk-ként működtek. A Budateher Gmk a személyszállítási piacon szintén meghatározó Budataxival hallgatólagos és "laza" marketing-orientált összefonódásban tevékenykedett. Ez az együttműködés a cégfeliratok stilisztikai egységességében, közös irodaépületben és a másik illetékességi körébe tartozó munkák átadásában merült ki. Cégünk akkoriban több mint 100 kisiparost foglalkoztatott, az áruszállítási és költöztetési szférában ebben az időszakban alapozta meg hírnevét. Közvetlenül a rendszerváltás előtt a Gmk-ból többen kiváltak, ezek a kisiparosok különböző kisebb vállalkozásokban próbáltak érvényesülni. A korábban tervezőmérnökként dolgozó, de akkortájt már tízéves szállítói tapasztalattal rendelkező Susszer Frigyes 1990-ben, közvetlenül a Gmk megszűnése után alapította meg a céget társaival a mai formájában. A korábbi Budateher kisiparosaiból körülbelül 25 fő a cég alvállalkozójaként dolgozott ekkoriban. Társaságunk ma 35 tehergépjárművel rendelkezik, a gépjárműpark harmada az immár családi vállalkozásként prosperáló Budateher Kft. tulajdona, alvállalkozóink pedig tagdíjas-szerződéses rendszerben a Budateher bizonyos marketinges kötelmeit, tarifarendszerét, design-ját, valamint a kialakított munkamorált és koordinációt illető normatív rendszert magukra nézve kötelezőnek ismerik el. Cégünk a Fuvarozó Vállalkozók Országos Szövetségének (FUVOSZ) és a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének (MKFE) tagja. Az utóbbi évek tendenciáit értelmezve elmondhatjuk, hogy gépparkunk folyamatos bővítése mellett a konkurencia viszonylatában talán vállalkozásunk rendelkezik a legkorszerűbb tehergépjármű állománnyal. Társaságunk történetét és jelenét summázva kijelenthetjük, hogy negyedszázada folyamatosan a vonatkozó piac legsikeresebb szereplői között vagyunk, így igen valószínű, hogy a Budateher név Önöknek is ismerősen cseng.

  • 1158 Budapest Késmárk utca 14/B Megnézem
  • +36 (1) 4190208Megnézem
  • info@budateher.huMegnézem
  • http://www.budateher.hu

Magyar Művészellátó

Az első magyar Művészellátó Szaküzlet 1920-ban nyílt meg Budapesten. Már akkor is a művészek által legkedveltebb lelőhely volt. A '70-es évektől a Nagymező utca 43. alatt található. '90-es évek közepétől vette át üzemeltetését az Art-Export Bova Kft. Azóta a bolt virágzásnak indult és több neves európai cég is megjelent a magyar piacon. A Várna utca 6. szám alatt található áruházunkban található a központi művész- és hobby raktárkészlet, valamint a fővárosban további 4 helyen találják meg hobby üzleteiket.

  • 1065 Budapest Nagymező u. 43. Megnézem
  • +36 (1) 3326163Megnézem
  • rendeles@hobbymuvesz.huMegnézem
  • http://www.artexport.hu